Merhabalar bende hamileyim çikolata kist var bendede soğan suyu içmiştim bir kaç kere doğal diş macunu kullanmaya başlamıştım akışına bırakınca da oldu şükürler olsun psikoloji de çok önemli bu süreçte ama bu hamilelegimden önce bir kaybım oldu o 1 yıla yakın süreçte olmuştu uzun zaman olmamıştı sonra korunmayı bıraktıktan sonra bu gebeliğim hemen oldu doktor da 2. Gebelik daha çabuk ve sağlıklı olur demişti rabbim size şifa versin