Sevilay__ 37 . Haftadayım da az evvel çikolata yedim. Son kullanma tarihine baktım. Ki 06.06 mış 20 gün geçmiş. Bir şey olur mu ya
12moom Sevilay__ sanmam bence bisey olmaz bende tarihi geçmiş yogurt yemiştim kusma ishal vb gibi durumlariniz yoksa bisey olacağını sanmıyorum öyle sikayetlerinz olursa direkt doktora gidin
ozumunannesi Sevilay__ her bünye farklı olabilir, siz farklı bir belirti hissederseniz elbet doktora gidin. Ama bir şey olacağını sanmıyorum. Süt, et, balık gibi ürünlerde daha tehlikeli skt.
myavocado Sevilay__ zannetmiyorum az miktarda yenmiş bir şey olmaz, takip edin kendinizi tabi ateş, bulantı, alerji tarzı bir belirti olursa ( inşallah olmaz ama 🙏 ) o zaman gidersiniz acile