Sevvalll42 Kızlar 13+4 haftalık gebeyim 2 gün sonra 14 haftalık olucaz benim gibi göbeği erken çıkanlar varmııı 🤩 biraz kendi göbeğimde vardı tabi ama bu belli hamile göbeği sizin göbüşler ne durumda
Alkar Sevvalll42 18 haftalığım ben ama göbeğim pek çıkmadı ilk gebeliğim daha kimse anlamıyor gebe olduğumu
Seymalar Sevvalll42 ikinci gebeliğim 11haftanın başında belli olmaya başladı şuna 11+5 ve gören direkt anlıyor baya gebe göbe oldu 🥰 ama geç çıksa daha rahat olurdu tabii
Alkar Sevvalll42 evet olabilir iç karnın genişliğiyle alakalı diyorlar . Ama bence karnın çıkması da çok güzel insan mutlu oluyor ☺️
Sevvalll42 Seymalar üç aylık olmuş nerdeyse zaten eğer saklamak için diyosan 😅 benimde aktabalarım bilmiyo daha
Sevvalll42 Alkar evet ya ben çok seviyorum bazıları karnının erken belli olmasını istemez ama benim çok hoşuma gidiyo 🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin
Ase123 Sevvalll42 henüz kilo almadım başlarda biraz verdim o yüzden.Ama ben çok zayıf hamile kalmadım.Kendime göre kilolu olduğum dönemlerdi hatta 64 kiloyum
Gamze_gamze Sevvalll42 kendi göbeğim vardı ama yukarı doğru bu kadar büyük durmuyordu. 3.5 aylığım şu an