Yenianness Merhaba 21.haftama gireceğim bebeğin haraketlerini hissediyorum fakat az oluyor bu yüzden ne zaman sizin sıklaştı hep hissedip saymaya başladınız?
kucukcivciv09 Yenianness kuzu çok sordum bunu herkese herkesin değişkenlik gösteriyormuş ama 23 24 de bazen 22 de sıklaşıp daha çok hissediliyormuş herkes böyle söyledi 24 den sonra zaten daha net oluyormuş😊🐣
Esrabkk Yenianness ben 25+5, henüz hareketlerini hiç saymadım ama 22-23 haftadan sonra her gün aralıksız hareketlilik hissettim 😊
Esrabkk Yenianness yazamadım tam, dediğim gibi onu bilemiyorum ama endişe etmeyin mutlaka sıklaşacaktır sabredin biraz daha ☺️