38+1 haftalık hamileyim tüm gün boyunca geçmek bilmeyen bir karın sertleşmem var bu doğum belirtisi midir? Bel ve arada gidip gelen kasık ağrılarım da oluyor ama düzenli değil. Ama karnımdaki sertlik öğlen saatlerinden beri hiç geçmeden devam ediyor sanki taş gibi birazdan karnım patlayacakmış gibi hissediyorum doktora gitmeli miyim?