Kızlar merhaba 37 haftadan yazıyorum. Bebeğin kafası hâlâ yukarda. Doktorlar isterseniz biz döndürebiliriz diyorlar. Dönmezse bacaklarıyla gelecekmiş ya da sezeryan olacakmışım. Bacaklarıyla gelebilmesi için de basen ölçülerim geniş olmalıymış. Ne yapmalıyım sizce?