Selam kızlar yine ben :) yaşayan var mı merak ettim sol kasığım da batma ve bi oluşum gibi bişey hissediyorum. Gebelikten şüphelendiğimden bahsetmiştim ancak sol kasığım sağa göre daha şişmiş ve yamuk duruyor bariz belli şekilde bunun nedeni ne olabilir. Ben gebelikten şüpheleniyorum ama kist falan da yapar mı böyle birşey bu kadar erken zaman da böylw şişlik olması garip değil mi