Helenaaa Anestezili olup olmaması sizin ağrı eşiğinize kalmış. Enn önemli tavsiyem skopi altında hsg çekimi yaptırın. (Sanırım c kollu cihaz deniyor) ilk çekimim üniversitede skopi altında çekilmemişti, birçok doktorun kafası karıştı tekrar skopi ile çekilmek zorunda kaldım. Anestezi aldım ve çok hafif geçti. İmkanınız el verirse anestezili daha rahat oluyor. Çok hafif uyutuyorlar uyandığınızda işlem bitmiş odanızda oluyorsunuz. Çoğu kişiye göre de ağrısız ve anestezi gerektirmiyor. Kişiden kişiye değişiyor bu durum.