Damlala18 nacizane çok güzel bir isim olmakla birlikte Alparslan sizce de çok aşırı konulmadı mı? Evet hamza da çok var ali de vs ama Alparslan artık bi ay bilemedim hahaha ama diceğim şey bu değil. Öneri verecektim. Aslan Hamza yerine Aslan Ali de olabilir. Biliyosunuz ki Hz.Alinin lakabı idi Allahın Aslanı hem böyle manidarda olur🤗