SagaAnkara SagaAnkara Bir de hiç çatlak yok karnımda. Olacak mı acaba bu saatten sonra? Nasıl olacak?
snowglobe SagaAnkara 36 olmak üzereyim ama doğum sanırım 37 de olacak. Bu arada doğumdan sonra çatlayanlar var eteafımda
Burcudlgc SagaAnkara Bugün 37 haftalık olduk şuanlık sancı vs yok bakalım ne zaman gelmek isteyecek 🙈
Rumeysamete SagaAnkara benimde 37 başında basladi hiç çıkmayadabolir yada bir gün sonra bakmışsın çıkmış benim öyle oldu
Rumeysamete Yarın 38 im bütün tuşlara basıyorum egzersiz ilişki temizlik yürüyüş inşallah güzelce hayırlısıyla.dogum yaparız artık bu sicaklarda dayanamilmiyor 🥴
tugbaa1202 SagaAnkara 37+4 üm persembe dogumum var 37+6 olacak 2 aydir enfeksiyonum cok yüksek idrar yolu bebegimin kilosu iyi idrarda protein kacagim var ve ödemim var o yuzden 38 i göremiyoruz 🌸
Rumeysamete SagaAnkara hala beklemece maalesef 39+4 olduk bugün ara ara ağrılarım var okadar siz ne yaptınız