Byzz61 benimde adetime 6 gün var. Göğsümde sızı bel ağrısı yumurtalık ağrısı çok fazla bide kasık ağrım var kan verdim bugün 0,100 çıktı çok erken olduğu için olabilir mi sizce yükselebilir mi ki
Hayat70 Byzz61 Kuzum bu anlattıkların regl ağrısı gibi kasklarda genelde ağrı değil batma olur.Ama evet varsa değerin artabilir benim ilk gebeliğimde reglim gecikti kan testim 2.0 di doktor artmaz dedi kasktan baktı bişey yok dedi.20 gün sonra falan test yaptım regl olmayınca çift çizgi görmüştüm.Kan değerim de 840 mi neydi sanırım.Rabbim gönlüne göre versin.😇
Byzz61 Hayat70 yok ağrı değil zaten iğne batması gibi oluyo. Regli olucakken ben ağrı çekmem bide bi tatlı krizi olur o. Vücudumda değişik ağrılar olmaya başladı insan bi işüpheleniyor ilk defa olduğu için. Reglim gecikince tekrar vereyim ben o zaman
Hayat70 Byzz61 Bencede öyle yap ben hep erken gebelik testi yaptım çıkmadı normal kaset testte çıktı.Rabbim gönlüne göre versin insAllah banada haber ver test yapinca.😇