Melikee738 Merhaba 11+6 yım aşırı baş ağrım başladı yeni yeni mide bulantım ve yanmam var sizce neden olabilir hiç böyl sorunum yoktu
Tuba_a Melikee738 Bende öyleydim doktoruma söylemiştim erken magnezyum başlatmıştı kullanmaya başladığım an düzeldi. Doktorunuz ile görüşün hatta benim doktorum genelde cinsiyet kız gebelikler de baş ağrısı çok sık gözlemlenir demişti :) kızım oldu :))
Batuyeliz Melikee738 Melikee738 merhaba benimde o haftalarda baş ağrım oluyordu tansiyonuzu kontrol ettirin derim ☺️
Melikee738 Tuba_a yaa çok sevindim inşallah hayırlısı olur hepimiz için Allah’ım sağlıklı bir şekilde kucagımıza almayı nasip etsin
Baby_ygt Tuba_a valla benimde basım asıırı ağrırdı ama hamileyken kovit geçirdim onunda etkisi olmuştur ama oglum oldu benim
Tuyu1 Bende 16 haftadayım neredeyse her hafta pazar günü şiddetli baş ağrım oluyor mafediyor beni parol içiyorum ama işe yaramıyorum
Bussuk 4 gündür geçmeyen baş ağrım var gece yatarken ağrıyır sabah gözümü açıyorum yine ağrıyır geçmiyor. 14+1 haftalık hamileyim