Bilkent şehir hastanesine gidiyorum. Başta çok memnundum. Ama rahatsızlanınca acil de hiç ilgi görmedim.2 de gittim hastaneye taaa sabah çekildi emar.Hatta eşime boşver özele para vermeyelim dedim üstüne yüzük aldırdım. Ama şimdi Son 1 ayım kaldı. Beyin toplar damarım tıkandı. Oksapar iğne kullanıyorum. Normal değil sezeryan ıstiyorum. Her gün değişen ve adını bilmediğim bir sürü doktora denk geliyorum kontrol de. İçlerinden biri sezeryan olursun bile dedi. Diğer doktorların fikirleri başka oluyor.
Ben özel hastaneye gitmek istediğimi söyledim eşime bu olanlardan dolayı. Bana tuttu dedi ki, bilkent şehir hastanesi de özel gibi dedi. Perinatoloji de doğum yapıcam. Bir odayı 2-3 kişi ile paylaşıyorsun ve yanına refekatcı almıyorlar. Kaynanam da bizde oda devlete daha iyi dedi. Sezeryan konusunda gerçekten iyi mi? Ve beni kim sezeryan yapçak. Nasıl yapacak. Her gittiğimde farklı doktor. İçlerinden hayır normal doğum yapacaksın diyene denk gelirsem ne olcak. Sezeryan randevusu nu kim veriyor.
Eşim e tuttum yüzük aldırdım özele vereceğimiz para da gitti. Ve üstelik adam şuan banyo yaptırma derdinde 🤷♀️. Doğuma a kalmış ben banyoyu yaptırcam diyor. Aslında düşüncesiz biri değil. Annesi şuan yanımız da ve kafası cok rahat herşeyi ona bıraktı.