Kızlar bayram öncesi gebelik pozitif çıkmıştı fakat kanamam vardı betam 116ya çıktı sonra 73e indi bende kimyasal sandım bugün randevum vardı gittim beta tekrar 117ye çıkmış doktor kimyasal değil dedi haftaya yatışım olacakmış parça alınacak kürtaj olacaksın dedi ondan sonra gene değerin düşmezse dış gebeliktir iğne yapacağız dedi benim durumumda olan var mı yaşayan ?