Gün içinde hiç tatlı bir şey tüketmiyorum, hafif öğünler yiyorum ama akşamları canım çikolata, sütlü tatlı gibi şeyler çekiyor. Gebelik şekerim çıkarsa diye yiyemiyorum. Akşamları bu tatlı isteğim belirti olabilir mi? Şeker yüklemesi doktorum yapacak mı bilmiyorum henüz 22.hafta içerisindeyim