Tuba-M55 prens_prenses_annesi ben Bauhaus dan almıştım ama bu tip yerlerde vardır bence hatta büyük kırtasiyede bile vardır
Tuba-M55 prens_prenses_annesi ben de onun için almıştım fosforlu bi pembe 😂😂 biz tablo ya ellerimizi boyayıp baskı yaptık kızımın odasına asıcaz, video çektik o anları da hatıra kalsın diye 🥳
Tuba-M55 prens_prenses_annesi 3 ay filan oluyo bizim ya 20-30lira gibi bişeydi baya gidiyo bi kutu. Ben hem el izi yaptım hem tişört boyadık hala kaldı içinde
aslanbeyy Merhabalar , büyük kırtasiyelerde bulabilirsiniz 45 tlye aldım en son . Koçtaşta vsde var da bana gereksiz pahalı geldi. 1.2adet alacaksanız çok göze gelmez ben toplu aldığım için yine de bakın isterseniz oralarda oluyor☺️
prens_prenses_annesi aslanbeyy yok 1 tane pembe alicam ya cinsiyet partisi icin yani buyuk ml ye bile ihtiyacim yok