Gizemgok1234 Hastane hakknda bilgisi olan varmı acaba benim kendi doktorum ekotom tıp merkezinde oraya geçicekmiş fiyatları hakkında bilgisi olan varmı acaba
Guzelanne56 Gizemgok1234 kadın dogum hakkında şahsı bıktım yok teyzem ve yengem orda doğurdu, eşim ıcın urolojıye gittik devlet hastanesinden pek farkı yoktu sadece sıra yok ve ücretli ilgi alaka devlet gibiydi
Acelyapova Zorunlu sezeryan 17 istege bagli 24 bin tl serdar beyi cok tavsiye ederim kendisi mukemmel bir doktor muaynesi 850 tl