Rumeysa1996 Üç ismi görmekten de bıkmış biri olarak bence başka bir isim 😅 Ama tabii ki siz bunları beğendiyseniz fikrimi belirteyim. İnci Umay değil de Umay İnci daha kolay söylenebilir ve fonetik olarak da daha güzel geldi kulağıma. İlk isim ünlü bir harfle bitip ikinci isim de ünlüyle başlayınca söylemesi zorlaşıyor bence. 💖