Seda5892 Kızlar 5 haftalık hamileyim kese göründü ancak rahimde kasılma varmış ve keseye baskı varmış doktorum anlam veremedi başına gelen var mı
omerhalis Seda5892 bilgim yok canim ama postun ustte kalsin diye yaziyorum ins hersey guzel olur canim
Aytan Seda5892 bende de vardı canım .hatta rahmimin bir duvarı kasılmadan dolayı içeri doğru bombe yapmıstı.progestan kullandım bir hafta sonra düzeldi .
Pepino Seda5892 progestan verdi bana günde iki defa fitil olarak kasılmadan dolayı mıydı bilmiyorum ama ara sıra ağrı oluyoda ama hafif şuan onları hissetmiyorum gerçi düşük tehliken var demedi ama kasılman var tedbir alalım dedi