Teraziii Kızlar 34+2 yom. 38 de doğuma giricem hala isim bulamadık. Kapı süsü yaptırıcam isimli ama hala isim yok🤣🫠🫠🫠 önerilerinize açığım. İlk oğlumun adı Ediz. Bunda bulamıyoruz. Uyumlu isim önerileriniz varsa yazar mısınızzzz
Tazeanne123456 https://www.bebekisimleri.org/Isme-Uyumlu-Isim-Bulma-Programi Bu siteden uyumlu isimlere bakabilirsiniz
Ozlemvdefne Merhaba Enes olabilir enis belki 😊 benimde ilk oğlum Çınar 2. Ye isim önerisi alabilirim o da erkek ☺️