16 haftalık hamileyim 2-3 aydır aşırı vajina kışımtısı çekiyorum öyle böyle değil artık yukarı doğru içim kaşınıyor artık oturup ağlıyorum ne kullandıysam olmadı tıravazol kullandım etki etmedi doktorun verdiği çeşitli kremleri kullandım etki etmedi fitil kılmadım oda etki etmedi sirkeli su kullanıyorum arada etki ediyor ama yine başlıyor bebeğime artık doğru düzgün bakamıyorum bu kaşıntı yüzünden lütfen bildiğiniz veya bende de oldu böyle geçti önerileriz yok mu mahvoldu özele gidiyorum normalde devlete gidicem anca öyle araştırılır öğrenilir ama randevu yok ne yapacağımı bilmiyordum yardımcı olun lütfen