Arkadaşlar bu üçüncü gebeliğim ilk defa bu kadar göğüslerimde ağrı oluyo. Büyümesinden gerilmesinden ziyade yanma ve batma oluyo damarlarım çol belirginleşti damarların belli olduğu yerler özellikle çok ağrıyo ve çok kaşınıyo. Coraspirin kullanıyorum bununla bi ilgisi varmıdır acaba