Gizemselcuk Amin inşallah.. bizim herseyimiz yolundaydı kilosu çok iyiydi ama bu 3 hafta içinde ne olduysa anlamadım 2 hafta geride kilosu az morelim çok bozuldu çatı muanesi de olamadim çok acıdı ağrım oldu doktorum sezaryan deyip riske atmak istemiyorum bebeğin gelişi normal doğum oyuzden muane etmem lazım dedi ama üzüntüden toplayamadim kendimi doktorun söylediği herseyide yiyorum ama işte .. hayırlısı artık Allah'tan