Ozgezfroglu Sanki 3.trimesterda gibiyim 2.trimesterda bu kadar sık idrara cikma durumu olur mu bisey içmediğim halde çok sık idrara çıkıyorum
Kardelen120o Ozgezfroglu Oluyo canım ben basindan beri oyleyim hala daha öyle 29 haftalik olduk gece bile aşırı sıkıstırıyo 😁
bahardaa Ozgezfroglu 2 trimesterterdayım aynı durumdayız hamileliğin baştan sonuna kadar bu durum normal olabilir 😂
Kardelen120o Ozgezfroglu Bi yudum su icsen bile insanın gidesi geliyo oda cocuk asagiya cok baski yapmasindan kaynaklı bazen o kadar baski yapıyo ki lavaboya yetişcem diye kosuyorum 😁