Semaa00nur 13/7 normal benimde hep öyle seyrediyo 15/9 üstü hamilelikte normal değilmiş bunun için 2 gün hastanede yattım 15/9 çıktı diye bir kere sonra hep normaldi 24 saatlik idrar tahlili verdim temiz cikinca taburcu oldum yoksa dogurtacaklardı tansiyonunu takip et doktoruna söyle bence çünkü bir kere bile yüksek olsa yatış yapıyorlar.hamilelikte tansiyon çok önemliymis bebegin aniden kalbi durabilir kan akışı yavasalarsa dediler çok şükür bişey olmadı hiç kimseye de olmaz inşallah