Bende 33.haftada suyum geldiği için hastaneye yatmıştım ama benim baya baya geliyordu yani artık yapacak bi şey yoktu Bi kaç gün beklettiler ciğer geliştirici iğne filan vurdular sonra da doğuma almışlardı beni. 2100 gram doğmuştu 1 hafta kuvozde kalmıştı çocuğum. Şimdi 11 yaşında sağlıklı da maşallah.
Sizde sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi, çok geçmiş olsun