Kivircik01 Dilek_04 tamam inandım bak doğumdan sonra neler olacak bakalım lohusalığını düşünemiyorum 😂😂😂
Dilek_04 Kivircik01 Ztn şimdiden böyleysem lohusalığı düşünmek bile istemiyorum 😅 Annem o zaman yanımda olur belki daha iyi olabilirim diye düşünüyorum inşallah öyle olur yani .
Kivircik01 Berivan_sr anaaammm gerçekten kızzz çok fena iki inatçıııı Allah ikinize de sabır versinnn 😂😂
Tutaste_ Kivircik01 oyle diyorlar ben anlamıyorum 21 haziran ikizler 22 si yengeç 😀 yükselen terazi ben şimdi neyim. 😀
Kivircik01 Tutaste_ sen ikizler Burcu terazi yükselenisin yengeç yok arada ikizlerde terazi de zor zaten bırak yengeci 😂😂
Tutaste_ Kivircik01 valla amin gercekten kendimden yoruluyorum bazen hiç anlamadığım Bi sinir var bide alınganım 😀
Ceylin07 Dilek_04 bende yengeçim ve hiç sevmiyorum yengeç olmayı takıntılı depresif biriyim 🥹 maalesef ki oğluşum da yengeç olacak ve erkeklerin yengeçi hiç çekilmez oluyor umarım yükselenle kurtarırız 🥹
Kivircik01 Ceylin07 ayyy doğru erkeklerde durum daha vahim 🥹 yükseleni ne olacak bakalımm sağlıkla gelsin 😘
Dilek_04 Ceylin07 Bende hiç sevmiyorum vala boş şeyleri bile kafama takmaktan yoruldum 🫠 Eşim de yengeç erkekler kadınlar gibi olmuyor merak etmeyin 😂
Sessizlik-21 Ceylin07 yaa yorumlari okudum herkes yengec duygusaliz diyolar erkekleridemi ayni oluyo bunun icin 1hafta gec dogurmak istiyorum yoksa bnm oglumda yengec olucal gibi