serra88 Kizlar nasilsiniz , 2 gun sonra 29 haftalik oluyoruz, zaman hic gecmiyor 🥱 kimler sezeryan olacak 😇 nasil hissediyorsunuz, benim ilk bebegim😇🥹 alisverisleri naptiniz:) neler aldiniz?
zynepyldrm16 serra88 hiç bir şey almadım ilk çocuktan kalanlar yetti 😂 Hepsini yıkadım ütüledim hazır . Sanki bir şeyler yapınca zaman daha hızlı geçecek gibi.😂 Zaman asla geçmiyor biraz önce doğursam hayırlısıyla diye gün sayıyorum. Size doktorunuz tahmini doğum tarihi verdi mi
biranneo_ serra88 sıcaklarla başım dertte 33+4 deyim 🥹 beşik siparişi verdim yarın geliyor çoğu şey duruyor valla arabası falan hastane çantası da hazırlamadım dahaca ufak tefek kıyafet tarzı şeylerini tamamladım ani doğum olsa bir tek bezi yok kalan her şeyi tamam kıyafet olarak 2 haftaya her şey tamam olacak inşallah bakalım. Haftaya da doğum temizliğine başlıcam yavaştan halılar koltuklar yıkanacak. Gözümde çok büyüyor her şey yaa