İdrar enfeksiyonunuzu ne olur düzgün ve dikkatli takip etsin ilk 24. Haftada oldum antibiyotik kullandım 2.sini 31 haftalıkken oldum hastaneye yatırmak istediler 3. Olarak 35.haftada oldum ve hastaneye yatırmak istediklerini sonuçların 3 katıydı 1000 mg antibiyotik kullandım erken doğum riski oluştu şuan 37. Haftalık olduk enfeksiyon hala geçmedi sonlara yaklaştım diye tutmaya çalışıyorlar baştan önleminizi alın bence ve bunları yaşarken sadece sırt ağrısı ve ara ara vajinal kaşıntı yaşadım tabi akıntı da vardı