Durununannesi80 Canım 21.haftamdayım hamileliğin başından beri yaşadığım enfeksiyonu ömrü hayatımda yaşamamıştım kaç kez ilaç kullandım ben günde 3 litreden fazla su tüketiyorum ama geçmiyor geçse de 2 hafta geçmeden tekrarlıyor kronikleşti mi noldu anlamadım ki 🤷🏽♀️🤦🏻♀️ Doktorum bu kez B grubu ilaçlar yazdığını söyledi enfeksiyon bebeğe zarar verir mi diye endişe ederken bu kadar ilacın bi zararı olur mu diye düşünmeden de duramıyor insan tabi doktorum sağ olsun sıkıntı olmayacağını söyledi 🙏🏼 Bebeğim iyi çok şükür ama bu enfeksiyon yaşam kalitemi olumsuz etkiliyor işte inşallah bu sefer geçer de tekrarlamaz 😊🙏🏼