0127ryhn ben de önce genel tarama yaptırdım. onda zaten sırta, omuzlara, kuyruk sokumuna yapıyorlar. ikinci seansımda yine aynı bölgelere ve farklı olarak el bileklerime, ayak bileklerime yaptı. üçüncü seansta da kasıklarıma ve kuyruk sokumuma sülük tedavisi uygulandı ama ne yazık ki hiçbir sonuç alamadım.