Ayseker lütfen kendinize inanın,içmeyin şu zıkkımı 🙏🏻🌸 12 yıl içen biri olarak yazıyorum nasıl Nalet bi his olduğunu bilerek yazıyorum günde bir Paket sigara içiyordum benim bebeğim tüp bebek tedavisiyle oldu ilk transferde bırakamadım tek tük içtim tutamadım kendimi ve bebekte tutmadı tabiki o kadar iğne emek hayallerim bi hiç uğruna çöp oldu.. geçen yıl 12 haziranda saat 2 de transferim vardı ve son sigaramı öğlen 1 de içip paketi attım simdi 1yılı geçti içmiyorum bebeğimi gönül rahatlığıyla emziriyorum leş gibi kokmuyorum yavruma🥹 şükürler olsun🙏🏻🌸 onun günahı ne ? Sadece sigara içen Bi annenin bebeği olmak? Tiryaki olmayana boş konuşmak kolay sizi en iyi ben anlarım ama içmeyin lütfen yapabilirsiniz🙏🏻🥰