Kızlar selam, sat 27 mayıs ve bu ay ovulasyon testi kullandım yumurtalama dönemi 2 gn pik değerlendirdim. 9-10 haziran. bat 24 haziran. Henüz olmadım ve bu günü de sayarsak 2 gün gecikmiş oldum. 19 unda predictor early ile erken test yaptım negatifti. Ve bir kaç gündür regl olcak gibi ağrım var. Ama ara ara vuruyor. Regl mi olcam nedir kestiremiyorum resmen tekrar test yapsam negatif çıkarsa üzülcem. Stresten mi regl olamıyorum hiç bilmiyorum resmen bir çıkmaza girdim ya 😞 benim gibi yaşayan ve sonra hamile olduğunu öğrenen var mı acaba