fatmagul3008 bende ilk bebeğimi kalp durmasından kaybettim ikinciye istedikten 6 ay sonra hamile kaldım 10 haftalıkken kalp durmasından kurtaj oldum yine 3 nisanda yarın rahim filmi çekincem ikinci bebeğim genetiğe gitti temiz geldi kan sulandırıcıda kullanmıştım bütün testler temiz yarın sadece rahim filmim kaldı onu yaptıracağım seni çok iyi anlıyorum çok üzüldüm 2 ay kendime gelemedim ama allah herşeyin bir vakti zamanını hazırlamış inşallah bizde evlatlarımızı kucağımıza alacağız 💐🙏🏼