Merhaba hanımlar
15 haftalık hamileyim benim yattığım zaman vs sıkıntı yok ama iş yapınca yorulunca kasiklarimda çok az ağrılar sancılar oluyor. İlk haftalarda da olmuştu yerleşme ağrısı dedik ama ben çok korkuyorum. Doktorlar kötü bir şey demedi her şey yolunda dedi ama bu ağrılar beni tedirgin ediyor ve üzüyor. Çocuğumu kaybetmekten korkuyorum. Sizin de kasıklarinizda ara ara yorulunca ağrılar oluyor mu ? İçimi rahatlatmaya ihtiyacım var. Bu hafta doktora tekrar söyleyeceğim. Teşekkür ederim