iremd-1798 Napıyosunuzzz canlar kaç haftalık hamilesiniz bebişim cinsiyeti ne hamilelik nasıl gidiyor ☺️☺️ Biz 37 deyiz kızım olacak ikinciye inşallah ❤️
Berivan_sr iremd-1798 26+2 kızımız olucak inşallah bizim iki gündür burda çok sıcak zaman geçmiyor sanki bu haftalarda 🥺
T1627 iremd-1798 32+4 oğlum olacak çok baski hissediyorum sertlesme oluyor bugun doktora gittim bir sorun yok dedi bas asagi poposu gogsumun altinda imis ayaklari sag tarafimda imis sagimda hissetigim sertlik demekki ayaklariymis
Zg99 iremd-1798 19+2 haftalığız oğluşum olacak hayırlısıyla 😊 detaylı da kesinleşir inşallah. Havalar çok sıcak duramıyorum yerimde 🫠🫠
-MinikveAnnesi- iremd-1798 hamile değilim ama bende katılayım sohbete 😄 sağlıkla kucağınıza alın🤗 bende oğlumla oynuyorum klima altında hava çok sıcakk
iremd-1798 Berivan_sr Rabbim sağlıkla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin ❤️ kesinlikle havalar sıcak ve bizi bu sıcaklar daha çok etkiliyor bende çok zorlanıyorum 🥹
iremd-1798 T1627 ay zaman geçtikçe o baskı artıyor bebek zamanla daha da aşağı indiği için ben bazen göbeğimi zor taşıyor gibi hissediyorum ama bu günlerde geçecek ❤️
iremd-1798 Zg99 ah bu yazın hamilelik nasıl da zor geçiyor 🥹 ilk kızımda da yazım geçirdim ama o zaman küçük olduğu için çok etkilemedi şuan aman aman 😅😅 bu sene havalar daha bir sıcak gibi 🥹
iremd-1798 -MinikveAnnesi- çok teşekkür ederim ❤️ sizde evladınızı sağ salim sağlıkla büyütün inşallah ❤️ klima şart bende ara ara açıp kapatıyorum klimada burnum sürekli tıkanıyor zaten zor nefes alıyorum öyle olunca daha sinir oluyorum 😅
iremd-1798 biranne__ sağlıkla gelsin inşallah ❤️ bu yıl kız erkek dolu erkek ya da kız yılı diyemiyoruz sanki 🥹🥹🤭
Deletedmom_110 iremd-1798 27+4 ikinci gebelik oğlumu bekliyorum eylülde ikinci sezaryenim olacak nasipse 🌸kramplar ve kasılmalar çok fazla eşimle bir dışarı çıkıp dolaşalım dedik gezemedik ağrılarım çok ya bu ara 🙄
iremd-1798 Deletedmom_110 doğrudur ya bebek büyüdükçe kasılmalar kramplar çoğalıyor ben daha düne kadar kramp nedir bilmezdim çünkü ilk kızımda yaşamadım ama bu kızımda başladı adım atarken hatta yatarken bile zorlanıyorum 🥹 Rabbim yardımcımız olsun ❤️ Hayırlı kolay doğum nasip etsin Allah ım sağlıkla evlatlarımıza kavuşalım 🤲🏼
iremd-1798 Zg99 bence de Mayıs’ta serin geçti Haziran geldi sanki Ağustos sıcağı gibi 40 ları gördük ☺️ şuanda daha iyi havalar ama tabii oturduğum yerde deli gibi terliyorum o ayrı 😅
metemom_ iremd-1798 31+6 dayım belimde hep bir ağırlık tasiyormusum gibi bir his var bir haftadır geçmiyor 3. Trimester yoracak sanırım
iremd-1798 metemom_ ay yoruyor valla 32 ile 36 arası hızlı geçti ama şuanda zamanda geçmiyor 😟 kramplar ağrılar uykusuzluk gece acıkmaları sürekli tuvalete gitme vs bitmiyor yani garip bir şekilde 😟 bu günlerimizr şükür evlatlarımız sağlıkla gelsin de bir şekilde katlanacağız ne yapalım 🥹🥹
metemom_ iremd-1798 bel ağrım geçse diğerlerini bir şekilde idare ediyordum ama garip bir bel ağrısı yaşıyorum neden olduğunu da anlamıyorum magnezyum falan da kullanıyorum geçmiyor doktorum da bir şeyin yok dedi ama gerçekten canım yanıyor oturup aglayasım geliyor 🥺 bebişler için herşeye dayanıyoruz az kaldı sağlıkla gelsinler
iremd-1798 T1627 amin amin inşallah ❤️ hep dua ediyorum kendim ve tüm hamileler için 🥹 Rabbim o yolda eğlendirmesin su gibi doğumumuz olsun inşallah ❤️