Merhabalar arkadaşlar size bi sorum olacaktı. İkinci bebeğime gebeyim. 33+5′im göbeğim başından beri aşağıda gelişti büyüdükçe daha da aşağı indiğini düşünüyorum. Daha doğrusu eşimin halası aşağıda olduğunu söyledi bende ona başından beri öyle olduğunu söyledim. Göbeğin aşağı düşmesi kaçıncı hafta da başlıyor ve kaçıncı hafta da doğum gerçekleşiyor ? İlk gebeliğim ağrılı sancılı geçtiği ve uzun bi ara verdiğim için hatırlamıyorum da 🤭 göbeğimi bacaklarımın arasında hissetmiyorum kasılmalarınim evet var ama aşırı değil geceleri olıyor sadece aşağıya baskı yok çok şükür. Bu durumda olanlar var mı acaba merak ettim ??