xhbgns Seldahilal Benim doğum yaptığım hastanede normal 2 gece sezaryen 3 geceydi ama diğer özellerde normal 1 sezaryen 2 gece olması gerekiyor
Seldahilal Belginylmz anladım aam benim cuma günü sezeryan olucak pki cumartesi günü çıkarırlar demi beni çünkü pazar giriyorya araya