Hamileliği öğrendiğim ilk zamanlar benim de çok oluyordu doktora sorduğumda bebeğin yerleşmesiyle alakalı o ağrılar dedi dokuz ay devam eder dedi ama daha ilk kontrolden magnezyum vermişti bana hala kullanıyorum büyük oranda hafifletmişti benim ağrılarımı içmediğim aksattığım gün hemen adet sancısı gibi kasık sancıları hissediyordum hala da olur bazen. Şimdi bi de kramplar başladı sabahları bacak kramplarıyla uyanıyorum bazen. magnezyum içeren yiyecekler tüketmek özellikle semizotu bu mevsimde çok işe yarıyor. ilacı da aksatmamak gerek tabii. Doktorunuz da mutlaka sizi yönlendirecektir sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏