aybarsaybuke ben 1 yıldır çocuğum olmuyor diye gittim aşırı ilgili bir doktor arkadaşım da ona gitti ve hamile kaldı. doktorum bana aşılama önerdi bu akşam gidicem reglimin 3. günü, tek sıkıntı çok bekletiyor. Mesela 2 de olan randevunuza 3-4 te felan giriyorsunuz onun dışında çok ilgili her şeyi açıklıyor güven veriyoe