ozgyrs Kızlar merhaba.. 6. Ayımıza girdik önceden epilasyona gidiyordum ve temizliğimi jiletle yapıyordum, gidenler bilir bitek jiletle yapılıyor temizlik. 🧐 neyse konum o değil 🙂 şimdi göbeğimden genital bölgemi görüpte jiletle alamıyorum 🙄 tüy dökücü kullansam zararlı olur mu? Yardımlarınızı bekliyorum ❤️🙏🏽
Elele ozgyrs tüy dökücü pek önerilmiyor. Mecbur ayna yardımıyla falan anca jiletle almaya devam çok zor göbekle o işi yapmak da 🤦🏻♀️
Hanus ozgyrs Tüy dökücülerde kimyasal maddeler varmış canım pek sağlıklı değil. En güzel ağdaya gitmek, hem uzun süre çıkmıyor rhat ediyorsun hem de yorulmuyorsun.
Cileklipasta ozgyrs tüy dökücü normal zamanda bile önerilmiyor canım. Ağdaya gidemiyorsan aynayla falan idare edeceksin artık.
Hbsanneoluyo ozgyrs 33.haftadayım bugüne kadar ağdayla hep kendim aldım ama bi kaç gün önce eşimden yardım aldım 🙈 ağda olduğu için uzaması zor oluyo bide 37 de fln alırım heralde
Kumral60 ozgyrs Bende 8 aylik oldum gormuyorum ama eldivenle aliyorum bu ay sadece agdaya gidicem dogumuma kadar dayansin diye illa jilet yapacaksan gormesen dahi diger elinin yardimi ile yavas yavas alairsin cunku tuy dokucu kullanmak yasak cnm.
Alyaveannesi ozgyrs canimm epilasyonda da biri gormuyomu sonucta kuafore git bence daha mantikli hemencecik bitiyo en azindan hemde gec cikiyo
Migrenligebe ozgyrs kimyasal iceriyor diye tuy dokuculer onerilmiyor, ayna karsisinda jilet kullanmayi denemelisin
Hanus ozgyrs Hamamlarda da yapıyorlar onların yaptığı daha sağlıklı diye düşünüyorum ve daha temizler bence..
ozgyrs Hanus epilasyonda basta utandım sonra cok alıstım . Agda bide acıtıyo ya o korkuda var sanırım😄
Elifaaksoyy ozgyrs tüy dökücü kremler zararlı😞 Bende riskli gebelik olduğu için ağda yasak kasılmalar olur diye bu yüzden jilet ile devam ediyorum 32 haftalık olduk artık çok zor oluyor ama ayna ile deneyebilirsin
Yagmur0256 8 aylık oldum maşallah bu aya kadar kendim aldım eldivenle. Altına bir bez ser yarı uzanır şekilde ayna koyarak kolaylıkla alabilirsin 6 aylık bişey değil.