Gizliyim Catlatma ignesi 15 günü pembe leke geldi 1 2 damla adet sancisi var gogus ucu agriyo yerlesme lekesi olabilrmi
sb17 Gizliyim bende 6-7 gün öncesinde kırmızı leke olmuşdu 1-2 damla, adet olduğumu sanmıştım ama devamı gelmemişti, adet günümde test yapmıştım, pozitif çıkmıştı. Darısı hayırlısıyla sizin başınıza
sb17 Gizliyim yok hayır iğneyle değil. Az bir az adet ağrım vardı gibi hatırlıyorum, 6 ay falan geçti üstünden tam emin olamıyorum o yüzden. Ama inşaAllah hayırlısıyla gebelik vardır sizde de
fairytale_ Gizliyim ilk zamanlar adet olucakmis gibi agri olabiliyor canim herkesin degisiklik gosteriyor