Gizem_miros gittik canım gitmez miyiz hiç, eşimde de bende de hiçbir sorun olamamasına rağmen olmuyo çocuğumuz malesef😢 2yıldır tedavi görüyorum aşılama denedik o da tutmadı ara verdirmişti doktorum 6ay dinlen vücuduna çok hormon girdi hemde biraz akışına bırakalım demişti bu ay tekrar başlamıştık klomen kullandım doktorum çok ümitli konuşmuştu adetim gecikti bulantı kusmamda vardı bu sefer oldu derken adet oldum biraz önce 😭