Devlet hastanesinde detaylı ultrasona gittim, ense kalınlığını 6 küsür ölçmüşlerdi ölçümü yapan doktor acımasızca bebek down sendromlu hemen yarın gel amniyosentez alalım ama onunda düşük riski var ona göre dedi. Apar topar özel bir hastanede tekrar detaylı ultrasona girdim ve doktora durumu anlattım ense kalınlığına daha çok dikkat ederek ölçümlerini yaptı ve kalınlık olmadığını söyledi. Yalnızca ense kalınlığına bakarak hasta bir bebek olacağını söyleyemeyiz mutlaka başka organlarında da bir problem olurdu demişti. Gebelik takibimi yapan doktoruma da durumu söylediğimde 12 haftalıkken böyle bir riskten bahsetmediysem bir problem yoktur belki de genetik olarak ensesi kalındır endişelenme demişti. Gönlünüzü ferah tutun ölçümden ölçüme bile çok fark ediyor… Sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah🌸