Herkese merhaba. Eşimle haziran 7 de ilk kez korunmasız ilişki denedik. Ve ondan 3 gün sonra yani ayın 10unda acilde ilaçlı karın tomografisi çekmek zorunda kaldım ama çekmeden önce beta hcg baktılar tedbiren o da negatif çıktı. Ben bugün gebe olduğumu öğrendim sizce bir zararı olmuş mudur bebeğe. Doktor belki o zaman hamile değilsindir dedi. Ama yine de içim rahat değil