zelihapyrz Merhabalar dün sağlıkocagına genel rutin kontrol amaçlı kan ve idrar tahlili verdim idrarimda kan ve kuma rastlanmış doktor üroloji bölümüne gitmem gerektiğini söyledi bobreklerinde sorun olabilir deyince endişelendim bu durumu yaşayan oldumu
Yamanmomy zelihapyrz benim arkadasımda suan 36 haftalık kum döküyor idrarnda kanda var ama çok sancı çekiyor sizin yokmu sancınız o dayanmıyor ağrıya
zelihapyrz Yamanmomy ben ara ara şiddetli ağrı batma ve yanma hissediyorum ama şuanlık dayanilmicak bı durumda değilim arkadaşınıza çok geçmiş olsun