Kubranur_sert Kızlar 10+3 haftalık gebeyim medipolde Necla hanım muhabbet hanım ve derya hanımın iyi olduğunu araştırdım sizce hangisine gitmeliyim yada bu doktorlara gidip memnun kalanınız varmı 😌
Adenmom_ Kubranur_sert benim doktorum Necla hanım kesinlikle tavsiye ederim işinde uzman biri ve aşırı sevecen cana yakın insanın içini rahatlatan bir doktor
Emel0108 Kubranur_sert Necla hanima gidiyorum 12. Haftadayim henuz tam tanimiyorum ama adini cok duydum 🙂
Aynurtatar Kubranur_sert Ben ilk doğumumu Necla Hanımda yaptım.Cok memnun kaldım.Şimdi ikinciye hamileyim tekrar kendisine gitmeyi düşünüyorum.Çok sıcakkanlı ve gerçekten çok ilgili bir doktor şiddetle tavsiye ederim ☺️
hermione_granger Bende medipole gidiyorum doktor değişmeyi düşünüyorum necla hanımın yorumları güzeldi
hermione_granger Mervealya1992 Bqhcelievler medipol doktorların muayene ücretleri değişiyor bilgim yok
hermione_granger Adenmom_ Tamda sizin yazdığınız yorumları okudum bende bi diger isim yapmış doktora gidyordum ama kendisi ulaşılmaz oldu oyüzden değiştiriyorum
Kubranur_sert Adenmom_ evet bi tanıdığım Necla hanımı tavsiye etti aslında aklımda Necla ve muhabbet hanım vardı yorumları okudum ikisininde yorumları çok iyiydi pazartesi görüşmeye gidicem bakalım
Kubranur_sert hermione_granger komşumuz derya hanımda doğum yaptı değişmiyor dedi onun hakkında bi bilgim yok
elif475475 Mervealya1992 bağcılar megaya gidebilirseniz duygu ışıl genceri tavsiye edebilirim. Benim ikinci gebeliğim kendisi çok ilgili ve güleryüzlü.
Smyee1 Aynurtatar merhaba ilk doğumunuz normal miydi sezeryan mıydı. Necla hanımla hangi hastane de dogum yaptınız acaba
Kubranur_sert Aynurtatar öylemi sağlıkla alırsınız kucağınıza bende büyük ihtimal Necla hanıma gidicem pazartesi görüşmeye 🥰