Cerosss1 Kızlar selam, ikili tarama testi yaptırdım sonuçlarım çıktı bir sürü şeye bakılmış henüz doktora göstermedim ama bişey dikkatimi çekti tecrübeleriniz var mu bu konuda? Antitoxoplazma değeri 1500 çıkması ne demek sizlerin kaçtı