Elifceylann Gebelik belirtisi olarak kasık ağrısı çok oluyor mu birden gelen ağrilar oluyor test yapmadm henüz
100924 Elifceylann evet bende kasık ağrılarımla öğrenmiştim kasıklarım çok ağrıyodu sırf bunun için hastaneye gittiğimde öğrendim :) adetim gecikmemişti erken öğrenmiş oldum
Mervealya1992 Elifceylann evet ilişki yasadıktan 5. Gunu basladı bende dayanamadım 10. Gun test yaptım adetıme 5gun vardı idrarda pozitif cıktı kndada pozitif cıktı kasık agrısı batma ozellıkle sağ kasık agrısı mıde bulantısı bıle baslamıştı ilk gebelıgımde hıcbısy yaşamdım bunda erkenden basladı ve pozitif
2424aa Elifceylann 5. Günüm kasik ağrım ve batma oluyor acaba hamilemiyim erken diye test yapmıyorum pcosum
Elifceylann Pcos var bende ilaçla düzene girdi iki aydır bırakmıştım ilacı geçen ay erken oldum bu ayda gecikme var
Elifceylann Mervealya1992 kasık ağrısı vs. Var baş ağrısı ve halsizlik de var ama korkuyorum olumsuz görmeye sanırım o yüzden yapmaya cesaretim yok
Byzz61 Bende de bu belirti vardı kasık ağrısı yumurtalıklara batma hissi vide bel ağrısı. Kan testi verdim 0,100 çıktı. Adetime 6 gün var. Herkes daha çok erken daha yeni tutunduysa bile çıkmaz dedi ama bakalım gecikirse tekrar yapıcam
Zhdnl Benimde adetime 4 5 gün var normalde ama şu an kasıklarımda ve belimde ağrı başladı adetim bu zamana kadar geç geldi ama hiç erken geldiği olmadı sizce belirti olabilir mi 😔