Scelikler emelldemir 39+5 daha bsy yok ya gelmiycek yeri rahat galiba ara ara agrilar oluyor ama geçen hafta daha çoktu bu hafta aksine azaldi anlamadm 🤦🏻♀️ Son çare suni sanci onuda istemiyorum bakalm hayırlısı
Kalbimxkk23 emelldemir evet cnm hatta ne ağrı ne sancı nede kasılma kaldı sanki daha vaktimiz var gibi 39+4 doktor 1 haftada önde godoyor diyo 40+⁴ görünüyor beklermi sizce kendi sancimin gelmesini yoksa suni veya sezeryan der mi
emelldemir Ecnrclk Allah yardımcımız olsun bende 39+1 2 cm açılma var ama ilerlemiyor beklemek çok zor
emelldemir Scelikler aynen ben gibi ara ara oluyor ama geçiyor keyfi yerinde valla gelmeyecekler canım ☺️ benim 2 cm açıklık olduğu için belki suni verebilirler
emelldemir zelis63 evet normal istiyorum ama gelirse gelmezse de suni verir mi doktorum bilmiyorum genelde şimdi açılma olduğu için veriyorlarmış ama 32 de falan döndü bizimki baya erken döndü
Scelikler emelldemir açıklığıma bakmadi doktor daha bakalm bi sonraki kontrolde bakar belki kasılmalarm çok arttı ama baskada bi belirti yok saglikl Gelsin minikler🥰
emelldemir Scelikler benim bu üçüncü bakışı sürekli kontrole çağırıyor sizin hastane devlet mi özel mi acaba 😊 inşallah sağlıkla gelsinler artık beklemek de çok zor ama çok bir vakitleri de kalmadı 🥰
Scelikler emelldemir benimki özel evet çok vakit kalmadı 9 ay gectide son haftalar günler geçmiyor ya🤦🏻♀️
emelldemir Scelikler benim de özel şimdiye bakmaları gerekmez miydi acaba , geçmiyor vallahi ilk gebelik bide benim merak korku endise herşey var ☺️☺️
Scelikler emelldemir bakmayi doğru bulmadı bende anlamadım benimde ilk bebiş🥹 heycan korku stres duygularım çok karışık
emelldemir Kalbimxkk23 bence suan sorun yoksa suni yapar diye düşünüyorum ama bir risk varsa hemen sezaryene alıyorlar bayağı büyüdüler maşallah kaka yutma gibi bir risk var kalp ritminden bile biliyor doktorlar inşallah sağ salim normal yapabiliriz 🙏
Zehra-21 @Scelikler siz siirttesiniz galiba bende siirteyim haftamız aynı 39+5 hangi doktora gidiyorsunuz 😊
emelldemir Scelikler değişik gerçekten doktorların hepsi benim ki her kontrolde bakıyor 37 den beri 3 kere baktı 😊 çok az zamanımız kaldı ya o yüzden geçmiyor ayları geçirdik ama ☺️
Scelikler emelldemir her kontrol mü 😳 doğumu tetikliyormuş diyorlar ne kadar doğru bilemem acı oluyormu belki bnmkide bu sefer bakar
emelldemir ozgeerkan73 yaa hayırlı olsun bebeğiniz Allah analı babalı büyütsün sağlıkla 🌸 nasıl başladı sancılarınız benim ilerlemiyor 2 cm acıklık var sancı yok ne yapacağım bilemiyorum beklemek gerçekten zor
Kalbimxkk23 ozgeerkan73 rabbim Anneli babalı büyütsün inşallah bahtida çok güzel olsun darısı başıma inşallah 🤲🏻